viernes, 3 de octubre de 2008





Català:
Doncs, aquesta foto és el nostre racó aqui pasem un mun d'hores o al menys pasavem es la cuina, es tota rustica feta per el meu avi perquè a la meva mare li agrada molt tot el rustic, tambe les plantes que ella mateixa crea posant-les dins de botelles de vidre i amb pedretes molt maques.
La pasió de la meva mare es aquesta cosir,les seves plantes i per suposadament nosaltres els seus fills i el seu marit el meu pare, la meva mare es un as tot ho sap fer, ho adeprent tot molt rapid, que així és com a de ser, quan ami m'ensenya a fer coses em costa una miqueta domes agafar el truc però al fi i al cap tot es molt facil de fer una vegasa ja hu saps fer ja no s'ovlida mai mes....
Jo ja em vaig despedint amb una forta abraçada a tothom i un peto molt gran per aqui el vugui jejeje; de la vostra amiga Noèlia.
Fins un altra arreveure.
Castella:
Pues, esta foto es nuestro rincón aqui pasamos un monton de horas o al menos pasavamos es la cocina, es toda rustica hecha por mi abuelo porque a mi madre le gusta mucho todo lo rustico, tambien las plantas que ella misma crea poniéndolas dentro de botelles de vidrio y con piedrecitas muy xulas. La pasión de mi madre es esta coser,sus plantas y por supuestamente nosotros sus hijos y su marido mi padre, mi madre es un as todo lo sabe hacer, lo aprende todo muy rapido, que así es como deve de ser, cuando ami me enseña a hacer cosas me cuesta un poco pero na mas coger el truco ya lo se hacer cuando una cosa entra a la cabeza todo es muy facil de hacer ya no se ovlida nunca mas.... Yo ya me voy despidiendo con un fuerte abrazo a todo el mundo y un beso muy grande para quien lo quiera de vuestra amiga Noelia.
Hasta otra.

No hay comentarios: