sábado, 29 de noviembre de 2008

COSES NOVES.




Un dia vaig anar al de SSESSY, una botiga de todo de todo, els ulls se me van quedar mirant uns bolsets, i de cop, el cervell meu va relacionar el bolsets en un altre objete; vaig arrecular dos vegades, creieu-me .


Una va ser x veure el preu i l'altra x q vaig pensar que si m'esperaba a demà a buscarlos ja no els trobaria.


Estaben fets de sac als costats, de pell davant i enrere i l'ansa fil d'aram forrat adornats amb abaloris. I senyores i senyors aquest és el resultat de lo que el meu cervell em va projectar; Una funda de llibreta, diaria, com ho volguessiu dir, però me va agradar molt com me va quedar; Tant és així que quan puga penso comprarme unes quantes eïnes per treballar la pell.

1 comentario:

Jusi dijo...

Hola xiquetes, veig que no pareu, quines màquines que esteu fetes. L'arbre de l'Elena és maco de veritat, em donen ganes de ficar-me ja! a fer-ne un. Apa, seguiu així,,,bsts.